NAJNOWSZE WPISY

Beskid Niski sercu bliski – 4 dniowa pętla z namiotem

W pierwszych dniach lipca wybraliśmy się z Anią na 4 dniową pętelkę po Beskidzie Niskim. Nasz przedłużony weekend w tym rejonie okazał się strzałem w dziesiątkę. Co sprawia, że te góry są takie wyjątkowe i już po pierwszym wypadzie wskakują ( przynajmniej u mnie) na...

Trekking w krainie olbrzymów – Jotunheimen, Galdhøpiggen, Język Trolla

Po powrocie z Gruzji, pod koniec sierpnia 2015 roku, stwierdzamy z Anią, że mamy jeszcze trochę wolnego czasu i trzeba go jakoś zagospodarować. Mieliśmy dość upałów, więc zaczęliśmy interesować się zimniejszymi rejonami. Nasz wybór padł na bardzo drogą Norwegię, która...

Spływ Mikołajkowy – Białka Lelowska i Pilica

Zapraszam do krótkiej fotorelacji z XX Spływu Mikołajkowego organizowanego przez Akademicki Klub Turystyczny "Watra". Spływ odbył się tradycyjnie na początku grudnia. Tym razem wiosłowaliśmy na Białce Lelowskiej i Pilicy.

Podlasie – Green Velo rowerem i… kajakiem

Majówka 2017 roku zapoczątkowała tradycję wyjazdów rowerowych po wschodnich rubieżach naszego kraju. Od 3 lat, w długi weekend majowy, udaje nam się wybrać na znany większości rowerzystów szlak - Green Velo. Naszą przygodę rozpoczęliśmy od województwa podlaskiego i...

Gruzińska przygoda cz.2 – Tbilisi, Kazbegi, Kachetia

W drugiej części gruzińskiej przygody ruszymy na wschód kraju. Odwiedzimy między innymi Gori - miasto, w którym urodził się pewien zły człowiek; Tbilisi - obecną stolicę kraju; Kazbegi - gdzie zaczynają się prawie wszystkie wyjścia na Kazbek oraz Kachetię -...

Gruzińska przygoda cz.1 – Swanetia

Nasza niemal miesięczna gruzińska przygoda, miała miejsce już dość dawno temu, a mianowicie w sierpniu 2015 roku. Wyjazd ten zapadł nam w pamięci ze względu na piękne widoki, kulturę i niesamowitą gościnność Gruzinów. Od tego czasu pewnie wiele zmieniło się w tym...

Polowanie na zorzę – czyli trekking w Laponii

Laponia jest krainą leżącą w Norwegii, Szwecji, Finlandii oraz Rosji. Na cel naszego trekkingu obraliśmy rejon Käsivarsi Wilderness Area znajdujący się w północnej Finlandii. Naszym głównym punktem wyjazdu było zobaczenie jednego z najpiękniejszych zjawisk na naszej...

Pośród alpejskich szczytów cz.2

Po kilkunastu dniach spędzonych w Austrii zostajemy w klimatach górskich i przejeżdżamy w słoweńskie Alpy Julijskie. Celem jest najwyższy szczyt tego kraju - Triglav (2864  m n.p.m.). Naszą przygodę rozpoczynamy na parkingu Rudno Polje, czyli mamy tego dnia około 1600...

Pośród alpejskich szczytów cz.1

W lipcu 2015 roku rozpoczęły się moje studenckie wakacje życia. W sumie ponad 2 miesiące spędziłem w podróżach poza granicami naszego kraju. Udało mi się całkiem nieźle zapoznać z górami Austrii, ze Słowenią, Gruzją oraz Norwegią. Mogłoby się wydawać, że potrzeba...

Rowerowe Sudety

W ramach Kursu Turystyki Wszechstronnej organizowanego przez Akademicki Klub Turystyczny "WATRA" wybraliśmy się na rowerową wycieczkę po Sudetach. Wyjazd nie dostarczył nam, aż tylu emocji jak wyprawa wokół Tatr, ale 4 dni w górskich okolicach pozwoliły solidnie się...

Cześć, jestem Rafał i witam Cię na moim blogu!

Od kilku lat w aktywny sposób podróżuję po świecie. Wędrówki górskimi szlakami, jazdę na rowerze czy pływanie kajakiem staram się uskuteczniać w każdym wolnym czasie. Na blogu będę dzielił się wspomnieniami z moich podróży. Mam nadzieję, że zainspiruję Cię do działania!

Cześć! Jestem Rafał i od kilku lat każdą wolną chwilę staram się spędzić na łonie przyrody, przemierzając górskie szlaki, organizując rowerowe wycieczki czy wypatrując dzikich zwierząt wprost z kajaka. Uwielbiam robić zdjęcia i kręcić filmy. Po to właśnie powstała ta strona. Chcę dzielić się z Wami tym, co udało mi się uchwycić podczas wycieczek i wypraw.